Pomysły wykorzystania i ćwiczenia Wobbel

Pomysły wykorzystania i ćwiczenia opracowane przez zespół Wobbel (przetłumaczone przez Malama):



Żabi skok

deska wobbel, Żabi skok

Kucnij na środku deski Wobbel ze stopami płasko i rękami przed klatką piersiową.
Policz do trzech i zeskocz z deski jak żaba.

Wariacje:
Czy trudno Ci utrzymać równowagę? Połóż ręce przed sobą, aby pomóc Ci wylądować w skoku żaby.
Jak to pomaga?
Ćwiczenia te poprawiają równowagę dynamiczną i siłę mięśni nóg.

Żaglówka

deska wobbel, Żaglówka

Usiądźcie na środku deski Wobbel plecami do siebie. Skrzyżujcie nogi. Czy siedzicie wygodnie?
Trzymajcie plecy prosto i płyńcie, płyńcie tam i z powrotem po falach.

Wariacje:
Połóżcie ręce płasko przed sobą na desce i spróbujcie płynąć szybciej.
Jak to pomaga?
Ćwiczenie łączy wzmocnienie mięśni pleców i brzucha ze wspaniałą zabawą w wobbingu.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel