Darmowa dostawa od 249,00 zł

FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdź przechodząc do karty ze szczegółami swojego zamówienia (link znajdziesz w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia) lub za pomocą dedykowanej temu stronie (kliknij tutaj).

Powiadomienie o wysyłce zamówienia otrzymasz także drogą mailową wraz z linkiem do śledzenia drogi paczki u danego przewoźnika.

2. Dlaczego nie otrzymałem mailowego potwierdzeniem zamówienia?


Potwierdzenie wysyłane jest przez nasz system automatycznie po ostatecznym zaakceptowaniu przez Ciebie zamówienia. Najczęstszą przyczyną nie otrzymania naszej wiadomości jest błędnie podany adres e-mail lub przekierowanie jej do folderu SPAM przez obsługujący twoje konto system pocztowy.

Adres e-mail możesz poprawić logując się na swoje konto lub wysyłając do nas wiadomość na adres sklep@malama.pl. Jeżeli odnalazłeś naszą wiadomość w folderze SPAM dodaj nasz adres e-mail do swojej książki adresowej aby uniknąć tej sytuacji w przyszłości.

3. Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie po jego złożeniu?


Jeżeli chcesz zmienić lub anulować swoje zamówienie niezwłocznie wyślij do nas wiadomość e-mail na adres sklep@malama.pl lub zadzwoń pod numer (+48) 509 550 764. Jeżeli przesyłka nie została jeszcze zapakowana być może uda nam się wprowadzić modyfikację lub zaniechać jej wysyłki. Ze względu na to, że zamówienia pakowane są przez nas bardzo szybko, tak aby jak najszybciej trafiły w ręce odbiorcy, nie zawsze będzie taka możliwość. Pamiętaj, że wprowadzenie zmiany może opóźnić nadanie przez nas paczki z Twoimi zakupami.

4. Gdzie znajdę dowód zakup?


Dowód zakupu wysyłany jest drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Można pobrać go również ze strony ze szczegółami zamówienia  dostępnej po zalogowaniu tutaj (klik).  Jeżeli posiadasz u nas konto, dowód zakupu znajdziesz także w swoim panelu klienta.

 

5. Składając zamówienie wybrałem opcję płatności online (PAY U lub IAI Pay) jednak płatność nie została poprawnie ukończona, jak mogę zapłacić za zamówienie?


Jeżeli z jakichś przyczyn przerwałeś / anulowałeś rozpoczętą płatność szybkim przelewem, a nadal chciałbyś skorzystać z tej opcji zapłaty nie musisz składać nowego zamówienia. Aby tego dokonać przejdź do strony „Szczegóły zamówienia” (link znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia). Na wyświetlonej stronie będziesz miał możliwość ponownego rozpoczęcia płatności lub zmiany wybranego banku.

Możesz również zapłacić przelewem tradycyjnym w tytule wpisując nr zamówienia. Wpłata powinna nastąpić w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia na dane:

Malama Konrad Korek
ul. Lutniowa 13
80-298 Gdańsk
ING Bank Śląski Rachunek nr 42 1050 1764 1000 0092 1019 3240

6. Moje zamówienie ma status „oczekuje na wpłatę” pomimo, że dokonałem już płatności za zakupy. Co mam zrobić?


Prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@malama.pl. Postaramy się niezwłocznie wyjaśnić Twoje zgłoszenie, tak aby zamówienie jak najszybciej wyruszyło w drogę do Ciebie. 

Jeżeli dokonałeś płatności przelewem tradycyjnym pamiętaj, że księgowanie na naszym koncie może nastąpić w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeżeli termin ten minął, wysyłając do nas zgłoszenie załącz potwierdzenie transakcji.

 

7. Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie?


Niestety, aktualnie nie możliwości dokonania odbioru osobistego. Zamówienia dostarczane są jedynie przez Kurierów Inspot i DPD oraz do Paczkomatów.

8. Produkty, których szukam są niedostępne? Czy mogą je Państw sprowadzić na zamówienie?


Istnieje możliwość sprowadzenia wybranych produktów na specjalne zamówienie klienta. Jeżeli towary, których poszukujesz nie znajdują się aktualnie w naszym magazynie napisz do nas wiadomość na adres sklep@malama.pl lub skorzystaj z formularza dostępnego na dole karty produktu. Sprawdzimy możliwość i termin sprowadzenia towarów od producenta/dostawcy i niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy.  

9. Czy kurier może do mnie zadzwonić przed doręczeniem paczki?


Zgodnie z regulaminem naszego sklepu Twój numer telefonu jest przekazywany firmie kurierskiej i znajduje się na liście przewozowym. Jeżeli wpisałeś prośbę o kontakt telefoniczny kuriera przed doręczeniem, również została ona przez nas przekazana. Pamiętaj jednak, że kurier nie ma obowiązku dzwonienia do odbiorcy przed podjęciem próby doręczenia przesyłki.

10. Czy mogę zamówić towary z opcją wysyłki za granicę?


Aktualnie prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski. Nie mamy możliwości wysłania przez nas zamówienia za granicę.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel